På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

3. maj 2018: Salgskonferencen 2018: Customer is King - nu og i fremtiden

Den 3. maj 2018 afholder DI årets Salgskonference i Industriens Hus. Fokus er på, hvordan kundeoplevelser ud over det sædvanlige skaber glade og loyale kunder.

Få indsigt i, hvordan du kan bidrage til at løse dine kunders udfordringer - og differentiere dig fra dine konkurrenter. Mød bl.a. Solar, der giver dig indblik i, hvordan de arbejder med at udvide deres kerneforretning ved at forstå kundernes behov, stifte lukrative partnerskaber og udfordre status quo. Og hør hvordan Tivoli arbejder med holistiske kundeoplevelser hver dag.

Deltag på Salgskonferencen 2018, hvor spændende oplægsholdere fra ind- og udland kan give dig viden om og konkrete værktøjer til at nytænke netop dit kundefokus.

Kontakt image
Chefkonsulent
Tlf: +45 3377 3917
Mobil: +45 2949 4430
E-mail: usgdi.dk

Tid: 3. maj 2018 kl. 09.00-15.45

Sted: Industriens Hus, København

PUBLICERET: 04-04-2018 OPDATERET: 04-04-2018